Oj vad länge sen!

Jag har haft en del strul med datorn och förövrigt en hel del att hinna med därav torkan på bloggen... Rapportskrivning i skolan. Byggande på nya hemsidan och fölpassning.

Tamara mitt ena fina leasingsto har fått ett vackert stoföl efter Whatafrecklynxkent! =) WOOHOOOO bilder kommer, finns även på facebook

Funderar på om Issa kan vara dräktig...? ska kolla det.
Funderar fram o tillbaka..vad ska jag betäcka i år..? Vem...? Vilken hingst...? samma varje år men det är ju så roligt! =) haha
Sen blir de förmodligen ändå inte som jag planerat..

Är inte Issa dräktig är kandidaterna: 

* Ma limited dreams (paint) "Danny" En hingst med härstamning och färg som ger NEDÄRVNING vilket är bra på Issas härstamning tror jag då hon är lite blandad.
* Whtafrecklynxkent (paint) ELIT Behöver det sägas något mer.... ;O) men kostar därefter också...
* Pa obsessed to be cool (paint) Unghingst med bra plasure hunter stam...oprövat kort
* Mr lex quincy dan (quarter) gammal quarterhingst med pålitlig foundationstam

För Clue om hon visar brunst:
* Whatafrecklynxkent

För Tamara..? Hon får nog åka hem igen efter diperioden tror jag..? Kan ju inte ha hur många som helst =/

Sussie:
Om det fungerar efter fölningen så bli det Mr lex quincy dan igen!

RagdollKattan Queen L är dräktig med snyggingen BROWN BEAR PAW!

Själv är jag lycklig över de underbara vädret!

Allt gott
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0