Lisa stjäl leksaker från småbarn??

Satt i datasalen och jobbade med driftsplanen idag.
Helena hade med sin lille son som kan ha vart ca 2 år. Supersöt =) Jag frågade om jag kunde ta datorn de satt vid en stund tidigare eftersom det var så fullt, och jajamen de gick bra tyckte Helena. Det låg två leksaksbilar på stolen som tillhörde den lille killen och dem la jag på bordet.  Det såg ju olyckligtvis inte han...........Haha. Jag satte mig o började knappa...


Rätt var det är springer han fram med en stor sur grimas, gråten i halsen och sticker in händerna under min rumpa och letar o gräver förtvivlat efter sina bilar........
MIN!!!!!
MINA BILAR!!!!! "Gråter" han ut och hittar inga......(Han såg ju att jag satt mig där de låg för bara en liten stund sen)

Jag blev först förvånad, visste inte riktigt vad jag skulle säga =)
Den lilla änglablicken som för en liten stund sen så charmigt smilat åt mig och flörtat tvärs över hela rummet hade nu bytts ut mot en blick som sa  att jag måste vara djävulen själv  ;-)
barn är väl underbara.....Jag visade honom vart leksakerna var och han tog dem allihop medsamma! snabbt i knäet och tycktes tänka "bäst att ta med dem innan den elaka tanten tar ALLIHOP!" Tittandes fortfarande med en stor plutande underläpp o gråten i halsen....

Att visa honom vart leksakerna var gav honom minsann inte tilliten tillbaka =) haha...

Vad ställd man kan bli av någon som är så liten, visst är de charmiga de små liven, inget hymlande minsann om vad de känner o tycker.....

allt gott
Lisa



Kommentarer
Postat av: Åsa

TJOHEJ TJEJ! Kul att läsa om ditt liv här. Allt går superbra. trodde alla valpar var som den bruksvalp jag hade, men icke!

2009-02-10 @ 20:02:15
URL: http://rik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du.. nu har ja span på din blogg... =)

2009-02-13 @ 22:31:49
URL: http://timewillfail.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0