FÖLISARNA HEMMA 09

FOTON PÅ FÖLISARNA









Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du kom på besök. Finfin blogg du har! Ja du har nog helt rätt i att det ligger mittemellan. Jag tycker nånstans ändå att det är bra att disskutionen är igång, för jag får för mig att en del grisar (och kor) kan ha det bättre än vad de har det. Men i slutändan handlar det om lönsamheten, ska grisarna betala för det? Eller ska vi på något sätt förklara för konsumeneten hur det fungerar i verkligheten? Jag tycker att det är lite sorgligt att debatten mellan grisproducenter har blivit: HATA DJURRÄTTSALLIANSEN, i stället för att möta dem o visa att vi är så mycket bättre än vad som framgår i media. Jag tror att grissidan måste ta efter ko-sidan mera o visa upp sina gårdar o skillnaden i grisens uppväxt om man betalar 29 kr kilot eller 79 kr kilot. Gott nytt år rara du!

2009-12-31 @ 11:55:13
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0