Flitiga lisa o gott humör =)

Mycket i skolan, mycket jobb och mycket hemma..... Men är på gott humör andå!! =) Kanske beror det på det underbara (höst) vädret..? Solen skiner, jag är igång med Issa som fungerar utmärkt. Speciellt efter att min bästa Jocke fixade hennes fossingar =)
Idag ska jag börja på min ge-tillbaka-tjänt-lista till honom och klippa deras gräs!
Hon är verkligen min ögonsten, en riktig sällskapshäst och som går att använda till allt, både nöje o nåt produktivt. Mycket kärvänlig och skulle helst sitta i knät tror jag om hon kunde, men hon får nöja sig med att ha huvudet där så jag inte blir helt platt ;o)

Har fortfarande kattungar kvar och det har vart lite trögt på marknaden överlag men jag är inte orolig än...
Iskolan väntar både en rapport och ett PM på att bli klara men är rätt lugn ändå har gjort bra förarbete nu ska det mest plitas in på datorn

Fölen mår bra o växer liksom de andra =o Försöker börja banta tanterna lite nu när betet inte är så frodigt längre...
Även mig själv genom att börjat åka till gymmet igen så snart en lucka finns. synd att ingen arbetsgivare längre betalar årskort då hade man haft råd att gå oftare =/ det är ju verkligen NU jag BEHÖVER gymma eftersom jag inte är så fysisk i skolan ;o)

Allt gott!
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0