JANUARI!

Ja.... förlåt hörni som kollat efter nya inlägg här... =o
nu har tiden sprungit snabbt sen jag senast hade tid att blogga.... Det är nog bara att inse att jag får sikta in mig på att skriva ett rejälare inlägg per månad istället!! Så vet ni som läser att det kommer ett inlägg i slutet på var månad hädanefter.... med start i slutet på februari =)

Den senaste tiden har jag haft fullt upp med mina distanskurser via SLU och det har i sin tur gjort att all datortid har gått till att hänga med i kursrummen på webben (iom.att det är två distanskurser) och att kolla mailar... debatterna hettar på grisdiskussionsforumet och nötkursen har dragit igång på allvar med allsköns uppgifter o projekt. Att tempot och kraven i SLU:s kurser är lite högre än vissa av BYS kurser är nu helt klart märkbart. (dessa går på 55% vardera men känns som en "normal" 100% kurs)

på hemmaplan är det mest eldning, snöskottning, ved- och vattensläpning, precis som för de flesta andra som inte bor i en lägenhet eller liknande.... Men vilken vinter!! =P
Det är värt allt extrajobb som kommer med snö och kyla. Snacka om kontrast från förra vintern då det knappt var minusgrader mer än 5-10 dagar, o ingen direkt snö vad jag kommer ihåg heller då logiskt nog....






Mina bästaste grannar har också hunnit få bebis 9/2-2010   =D i form av en liten tös som sedan länge hetet Alice, välkommen lilla gumman!! Och grattis till de stolta föräldrarna Åsa och Jocke!






Småttingarna hemma växer och är rättså långhåriga o "fula"nu... nyfiken på vad som verkligen döljer sig där under all päls =)






För mer och uppdaterad info angående ragdollkatter och paint- o quarterhästar, gå in på hemsidan! www.spinnoviftas.webs.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0